sue
,
2015-04-03
Monsters - Katie Sky

Les媛:

歌声可爱甜美,而又带着俏皮,小女生唱腔,往往也能打动一部分听众,Katie Sky就是这样一位英国女孩。

晚安啦,失眠四晚了

 I see your monsters
我看到你心里的野兽 
I see your pain
我看到你的痛苦 
Tell me your problems
告诉我你的麻烦 
I’ll chase them away
我会把它们赶走 
I’ll be your lighthouse
我会是你的灯塔 
I’ll make it okay
我会保护你 
When I see your monsters
当我看到你内心的野兽 
I’ll stand there so brave
我会勇敢地站出来 
And chase them all away
把它们全部赶走 
A cup of coffee still steaming
一杯咖啡还热着 
Staring back at me, it’s blacker than the night
回头看着我 夜晚越发黑暗 
I’m awake but still sleeping
我时醒时睡 
I keep telling myself I’ll be alright (I won’t) 
我告诉我自己没事的 
And I know it can’t get worse than today
我知道今天已经足够糟糕 
Sitting here and she’s trying to rehearse what to say
她坐在这里哭泣 我要排练下该说什么 
See, she’s in the bathroom hoping I’m not in earshot
她在浴室祈祷 我听不到 
While she’s getting used to the sound of a teardrop (Splash) 
当习惯了听到泪水的声音 
It hits the tile
强而有力 
And I know it’s been a while since you seen me
我知道你见到我有一阵了 
Smile and laugh like I used to
像我过去一样笑着 
I’ve been in denial since it happened
自从这发生了我就一直在否认 
Just take me to the past
把我带回过去 
‘Cuz I just can’t imagine losing you (too) 
因为我无法想象会失去你 
I can’t explain this so I’ll keep it all inside
我无法理解 只有放在心里 
Wear my pain, but it’s masked by my pride
带着我的痛苦 用面具隐藏骄傲 
She came to hold me and she cried
她一边哭着一边过来找我 
Told me this as she stared into my eyes, said
她看着我的眼睛告诉我 说 
I see your monsters
我看到你心里的野兽 
I see your pain
我看到你的痛苦 
Tell me your problems
告诉我你的麻烦 
I’ll chase them away
我会把它们赶走 
I’ll be your lighthouse
我会是你的灯塔 
I’ll make it okay
我会保护你 
When I see your monsters
当我看到你内心的野兽 
I’ll stand there so brave
我会勇敢地站出来 
And chase them all away
把它们全部赶走 
I can’t
我不会 
You won’t like what you see
你不会喜欢我所看到的 
If you were in my head and had to hear my pleas
如果你在的脑海中听着我的想法 
It’s like
像那样 
I can’t believe this is happening to me
我无法相信这发生在我身上 
And could someone please
有人可能会 
shut this fucking answering machine
关闭这些无聊的回答机器 
So I can start leaving these messages
我可以留言 
That you will never get
你永远不会 
And all these cries for help
哭着寻求帮助 
You’ll never see and never check
你永远不会看到也不会理解 
But I guess it’s easy for you to leave me
但是我猜你很随意就离开我 
But believe me
但相信我 
See this isn’t something that Imma just forget
我还没有忘记 
I would trade it all for one more minute
我会用所有去换取再多一分钟 
Don’t you see I really need you to talk to
你难道不知道我真得需要你 
I’m still sitting here wondering who did it
我仍在这里想着是谁干的 
While I’m staring out our front door
当我盯着我的前门 
Knowing you’ll never walk through
知道你从不会走出去 
Said you’d come right back
你说你会回来 
And now you’re gone like that
现在你已经离开 
A blank stare as I stand so alone
我独自站在这里 
And know you’re never coming home (damn) 
知道你不会再回来了 
I see your monsters
我看到你心里的野兽 
I see your pain
我看到你的痛苦 
Tell me your problems
告诉我你的麻烦 
I’ll chase them away
我会把它们赶走 
I’ll be your lighthouse
我会是你的灯塔 
I’ll make it okay
我会保护你 
When I see your monsters
当我看到你内心的野兽 
I’ll stand there so brave
我会勇敢地站出来 
And chase them all away
把它们全部赶走 
I got a heart made of fool’s gold
我的心被人愚弄了 
Got me feeling so cold
让我感觉如此冰冷 
But you chipping away
但是你无所谓 
All the promises that I told
我说过的所有承诺 
Felt like I was on those
感觉我 
But keep slipping away
想要逃离 
I want nobody else
我谁都不要 
But it’s hard to get to know me
很难有人理解我 
When I don’t know myself
当我不知道我自己该怎么办时 
And it helps
它帮助我 
‘Cuz I felt
因为我感到 
I was down, I was out
我很失落 很无助 
Then you looked at me now
然后你看着我 
And said
说道 
I see your monsters
我看到你心里的野兽 
I see your pain
我看到你的痛苦 
Tell me your problems
告诉我你的麻烦 
I’ll chase them away
我会把它们赶走 
I’ll be your lighthouse
我会是你的灯塔 
I’ll make it okay
我会保护你 
When I see your monsters
当我看到你内心的野兽 
I’ll stand there so brave
我会勇敢地站出来 
I see your monsters
我看到你心里的野兽 
I see your pain
我看到你的痛苦 
Tell me your problems
告诉我你的麻烦 
I’ll chase them away
我会把它们赶走 
I’ll be your lighthouse
我会是你的灯塔 
I’ll make it okay
我会保护你 
When I see your monsters
当我看到你内心的野兽 
I’ll stand there so brave
我会勇敢地站出来 
And chase them all away
把它们全部赶走 

评论
热度(39)
©sue | Powered by LOFTER